Garanti Alışveriş’e Nasıl Başvurulur?

Garanti Alışveriş’te mağaza açabilmek için Garanti Bankası’nın tüzel müşterisi olmanız gerekmektedir. Müşterimiz iseniz; Üye İşyerimiz olmanız ve Garanti Alışveriş Sözleşmesi imzalamanız gerekmektedir. Tüm bu iş akışı sırasında gerekli olan belgeler aşağıda anlatılmıştır.

Şubenin tüzel müşterisi iseniz

Üye İşyerimiz olmanız gerekmekte,

Üye işyeri olmak için gereken belgeler:

  • Üye İşyeri Başvuru Formu
  • Üye İşyeri Sözleşmesi
  • Üye İşyerimiz iseniz yapmanız gerekenler:
  • Elektronik Ticaret Sözleşmesi
  • Garanti Alışveriş Sözleşmesi
  • Yıllık Kullanım Ücreti

Şube müşterimiz değilseniz

Hesap açmak için gerekenler

  • Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi
  • Ticari Sicil Gazetesi Fotokopisi
  • İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası Fotokopisi
  • Kira Kontratı, Tapu
  • Üye İşyeri olmak için gerekenler
  • Üye İşyeri Başvuru Formu
  • Üye İşyeri Sözleşmesi
  • Garanti Alışveriş için gereken
  • Elektronik Ticaret Sözleşmesi
  • Garanti Alışveriş Sözleşmesi
  • Yıllık Kullanım Ücreti

Garanti Alışveriş’te mağaza açanların hesaplarından otomatik olarak yıllık GAL(315 TL) + Sanal POS ücretini (157 USD) çekilecektir.

Şubemiz olmayan illerdeki müşteriler nasıl mağaza açabilir?

Bulunduğunuz ilde Garanti Bankası Şubesi yok ise, size en yakın ildeki şubemizde hesap açtırmanız ve Garanti Alışveriş için başvurmanız gerekmektedir. Başvurunuz sonuçlandığında mağazanız satışa başlayacaktır.

Aynı zamanda İnternet Şubemizi de kullanmaya başlayabilirsiniz. Bu sayede istediğiniz yerden hesaplarınıza ulaşabilir, dilediğiniz bankacılık işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Son güncelleme: 03.01.2014