4b- Banner Reklamı Kullanma

Reklam, eğer bütçeniz varsa bilinirliğinizi artırmak ve kendinizi duyurabilmek için önemli bir unsurdur. Reklam verirken dikkat etmeniz gereken en önemli nokta istediğiniz hedef kitlenin gittiği siteleri belirlemektir. Eğer banner reklamlarını iyi bir strateji ile yayınlar, gerçekleşme istatistiklerini (tıklanma gibi) iyi analiz ederseniz, bir çok müşteriye çok hızlı ulaşmanız kolaylaşır.

Klasik görsel içerikli bannerlar gibi bazı farklı reklamlar da etkili olabilmektedir: Arama motorlarında aranan kelimeye göre gösterilen reklamlar, Pop up uygulamalar, Video ve flash ile yapılan animasyonlu uygulamalar bunlar arasında sayılabilir.

Banner reklamlarında öncelikle bir “deneme” kampanyası yaparak belirli bir süre yaptığınız kampanyanın geri dönüşünü takip edebilirsiniz. Yaptığınız yatırımın geri dönüşünü sağlayacak kampanyalar yapmalısınız. Yapacağınız kampanya hem sitenize yapılan ziyaretleri, hem satışlarınızı hem de üye sayınızı artırmalıdır. Bazen banner değişim siteleri aracılığı ile trafik çekmek mümkün olabilmektedir. Bu servisler sizin bannerınızı farklı sitelerde yayınlarlarken sizin sitenizde de diğer sisteme üye sitelerin bannerlarını yayınlamaktadırlar. Bazen de belirli sitelerle banner değişimi yöntemine gidebilirsiniz. Karşılıklı olarak bannerlarınızı yayınlayarak birbirinize trafik yaratabilirsiniz.

Sponsorluk adımına devam etmek için tıklayın.

Son güncelleme: 03.01.2014