Garanti Tahsilat Sistemi

Garanti Tahsilat Sistemi (GTS); müşterilerinden kredi kartı ile aylık olarak düzenli ödeme alan veya yüksek hacimlerde mail order işlem yapan üye işyerlerimiz için önerdiğimiz ürünümüzdür. 

Garanti Tahsilat Sistemi üye işyerlerimize birçok kolaylık sağlar. Ürün ile, müşteri bilgileri, ödeme zamanları ve ödeme şekilleri sisteme bir kere kaydedilir. Sistem düzenli olarak tahsilatları gerçekleştirir. Bu sayede üye işyerinin sisteme defalarca girip tahsilatlarını takip etmesine gerek kalmaz.

Gelişmiş rapor özellikleri ile firmalar tahsilatlarını düzenli olarak ve zamanında takip edebilir. Kullanıcı dostu yönetim ekranları sayesinde tahsilatlar ve tahsilat bilgileri(müşteri, kredi kartı, ürün ve ödeme bilgileri gibi) kolayca yönetilebilir.

 

GTS Nerelerde Kullanılabilir?

Düzenli ödeme alan ve/veya mail order yapan şirketler GTS sistemini kullanabilir.

  •  Siteler
  •  Dernekler
  •  Sigorta acentaları
  •  Özel okullar, dershaneler
  •  Gazete, dergi vs. aboneliği sunan şirketler
  •  Katalog, broşür vb. dağıtım kanallarıyla satış yapan işyerleri
  •  İnternetten düzenli ödeme alan Internet Servis Sağlayıcıları vb.

 

 Garanti Tahsilat Sisteminin Özellikleri

  •  Herhangi bir ek yazılım ya da kuruluma gerek yoktur.
  •  Toplu tahsilatlar dosyası yüklenerek işlemler sistem tarafından otomatik gerçekleştirilir.
  •  Tahsilat ekleme (tek tek mail order işlem yapabilme) yapılabilir.
  •  Firma özelinde, ürün ya da tahsilata ilişkin detay bilgiler girilebilir ve bu bilgiler raporlarda takip edilebilir.
  •  Detaylı raporlar alınabilir.
  •  Alternatif kredi kartı bilgisi girilebilir.
  •  Firmalar dilerlerse tahsilat sistemleri GTS’ye entegre edebilir.

 

GTS Nasıl Kullanılır?

 

Garanti Tahsilat Sistemi’nin teknolojik altyapısı tamamen web tabanlı olduğundan, GTS’ yi kullanabilmeniz için sadece bilgisayar ve internet erişimi olması yeterlidir.

Üye işyerlerimize Garanti Tahsilat Sistemine girebilmeleri için özel bir kullanıcı adı ve şifre verilir. GTS yönetim ekranlarından müşteri ve ürün bilgilerini sisteme kolayca yükleyebilirsiniz. Tahsilatlarla ilgili bilgilerin eklenmesinde ve bulunmasında hiç bir sorun yaşanmaz. Dilerseniz farklı yetkilerde alt kullanıcılar tanımlayabilirsiniz. (Sadece giriş yapabilen, sadece raporlara bakabilen gibi)

GTS ile üye işyerimiz; aynı müşterinin birden fazla kredi kartını sisteme kaydedebilir. Müştesinin bir kredi kartından ödeme alınamıyorsa (örneğin limiti yetersizse), sistem otomatik olarak diğer kredi kartından tahsilatı dener.

Üye işyerlerimiz istedikleri takdirde farklı döviz kurları üzerinden ödeme alabilirler. Sisteme birden fazla kullanıcı eklenebilir. Firmalar, kendi tahsilat sistemlerini de bu programa entegre edebilir.

 

GTS ‘ye Nasıl Başvurulur?

GTS’ ye başvuru süreci Garanti Sanal POS başvuru sürecinde olduğu gibi şubeye ilgili evrakların iletilmesi ile başlar. Garanti Sanal POS için gerekli evraklar aynen burada da geçerlidir.

Şubenin tüzel müşterisi iseniz;

Üye İşyerimiz olmanız gerekmekte.

1. Üye işyeri olmak için gereken belgeler:

  • Üye İşyeri Başvuru Formu
  • Üye İşyeri Sözleşmesi

 

2. Üye İşyerimiz iseniz gerekenler:

  • Elektronik Ticaret Sözleşmesi

 

Şubenin tüzel müşterisi değilseniz;

1. Hesap açmak için gerekenler:

  • Bankacılık Hizmetleri Sözleşmesi
  • Ticari Sicil Gazetesi Fotokopisi
  • İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası Fotokopisi
  • Kira Kontratı, Tapu

 

2. Üye İşyeri olmak için gerekenlerÜye İşyeri Başvuru Formu

  • Üye İşyeri Sözleşmesi
  • Garanti Sanal POS için gereken Elektronik Ticaret Sözleşmesi
  • GTS Aylık Kullanım Ücreti olan 10 TL hesabınızdan her ay otomatik olarak çekilecektir.

 

Başvuru nasıl sonuçlanacak?

1.    Başvurunuz Garanti Bankası tarafından yaklaşık 7-15 gün içinde onaylanır. Bu onayın ardından GTS hesabınız tanımlanır.

2.    Tanım yapılır yapılmaz bildirmiş olduğunuz e-mail adresiniz ve telefon numaranız üzerinden sizinle irtibata geçilecek ve gerekli bilgiler size iletilecektir.

3.    Tanımlanan kullanıcı adını ve şifreyi kullanarak GTS sayfalarına giriş yaparak mail order işlem yapabilir yada tahsilat dosyanızı yükleyebilirsiniz.

 

Detaylı bilgi için bizlere 0212 444 0 339 /7 numaralı telefon veya eticaret@garanti.com.tr e-posta adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Son güncelleme: 03.01.2014